Optimeret til Garant
Vi har samarbejdet med Garant butikker siden 2018, og har sat Hubhus op, så det passer perfekt til Garant.
Automatisk tilbudsopfølgning
Hubhus hjælper Garant med at få flere accepterede tilbud. Automatiske opfølgninger via SMS og mail fordobler chancen for salg og sikrer, at ingen tilbud overses.
Vind flere tilbud, med digitale tilbud
Hos Garant gør Hubhus digitale tilbud nemme at sende og acceptere. Kunden modtager tilbuddet online med accept-knap, hvilket sikrer hurtig respons og øget salg.
Booking med optimal transport
Hubhus’ booking beregner transporttid mellem møder og foreslår optimale tider. Det reducerer spildtid, øger effektiviteten og giver kunder en hurtigere og mere fleksibel service.
Planlægning af ordre
Vi gør ordreplanlægning enkel ved automatisk at fordele opgaver efter kompetencer og ruter. Det sparer tid, reducerer fejl og sikrer effektiv udnyttelse af ressourcer.
Håndtering af vareafhentning
Hubhus sender automatisk besked til kunden, når varer er klar til afhentning. Det giver tydelig kommunikation, sparer tid og sikrer en smidig kundeoplevelse.
Håndtering af vareprøver
Hubhus sender automatisk besked til kunden, når vareprøver er klar til afhentning. Det giver tydelig kommunikation, sparer tid og sikrer en smidig kundeoplevelse.
Lad kunderne booke selv
Når kunderne ønsker at hjemmebesøg eller butiksbesøg, så drop “ring mig op funktionen”, og lad kunderne booke direkte i jeres kalender.
Det er vigtigt at vælge en platform med transportberegning, for så kan i spare tusindvis af kroner på timer og km i slipper for at køre i bil.
Det giver en bedre kundeoplevelse, og I får hurtigere en aftale med kunden, som igen giver mindre arbejde for jeres butik, da I er fri for at ringe forgæves!
mandag – fredag 10.00 – 17.00.
Fordeler bookingerne sig tidsmæssigt således:
-
56% af alle bookinger, er sket udenfor åbningstiden.Den dag på ugen der er flest bookinger, er mandag.
-
23% af alle bookinger, er sket lørdag og søndag.Det tidsrum der sker flest bookinger er i tidsrummet 20.00 og 21.00.
Opfølgning på tilbud
Vi har ført statistik over de seneste 2.417 tilbud.
Alle tilbud er blevet leveret med Hubhus tilbudssystem, hvor kunderne har haft mulig for at trykke
på knappen “Accepter tilbud”.
615
Tilbud accepteret ud af 2.417 tilbud
1.275
Tilbud accepteret ud af 2.417 tilbud
-
615 tilbudBlev accepteret før, første opfølgning.
-
281 tilbudBlev accepteret efter første opfølgning.
-
135 tilbudBlev accepteret efter anden opfølgning.
-
155 tilbudBlev accepteret efter tredje opfølgning.
-
14 tilbudBlev accepteret efter fjerde opfølgning.
-
75 tilbudBlev accepteret efter femte opfølgning.
så det forventes endnu flere tilbud vil blive accepteret, da nogle stadigvæk er i opfølgningsproces.
Statistikken er på tværs af flere butikker.
Vi elsker at digitalisere virksomheder
Vi tror på, at de kommende generationer af kunder forventer en digital oplevelse af de virksomheder, de skal købe hos.
Derfor består Hubhus af mennesker, som har en stor passion for at hjælpe virksomheder med at digitalisere og optimere deres virksomhed.
Hubhus tilbyder over 200 forskellige funktioner, se et udpluk af dem, på vores funktionsoversigt.
Medarbejdere hos Garant sparer tid med Hubhus
Og får mere tid til at give personlige kundeoplevelser.
Hver måned sender Hubhus over 3.000 beskeder til kunderne hos Garant. Det er eksempelvis vigtige beskeder som omhandler aftale bekræftelser, opfølgninger på tilbud og beskeder om afhentning af varer.
De seneste 3.000 beskeder fordeler sig således:Vi brænder for at gøre vores kunder glade og tilfredse, så de vil anbefale Hubhus
Ansvarlighed
Vi er ansvarlige og har respekt for vores kunders forretning.
Passion for innovation
Samarbejde
For os er det vigtigt, at vi har et samarbejde med vores kunder. Vi er sammen om at skabe fælles succes.
Holdånd
Vi tror på, at holdånden er vigtig, da det skaber de bedste løsninger for vores kunder.
Det giver os motivation
Vi bliver motiveret af at optimeres vores kunders forretning. Det betyder alt for os, at få positiv feedback for det som vi hjælper vores kunder med.
Hubhus Academy
Vi bygger skræddersyet video undervisning til Garant butikker, så det er muligt at få ubegrænset 24/7 undervisning, i brugen af Hubhus.
Det er relevant til eksisterende medarbejdere når I starter op med Hubhus i jeres Garant butik, men det er også relevant, til når I får nye medarbejdere, som bliver ansat i jeres Garant butik.
Som kunde hos Hubhus, har i ubegrænset support på e-mail og telefon, så der kommer ingen uventede ekstraomkostninger.
Vi elsker det vi laver
Se et lille udpluk af hvad kunderne siger herunder.
„Hubhus er en innovativ software, som med en unik sammensætning af funktioner, er et oplagt valg, til virksomheder der ønsker at digitalisere deres forretning.“
„Jeg benytter Hubhus til stort set alt digitalt i A/S Botved. Lige fra leadshåndtering til ordrestyring, og opfølgning på kunder. Jeg kan varmt anbefale Hubhus.“
Mød Hubhus holdet
50+ års erfaring med digitale løsninger.
Søren Preus
Morten Scheel
Søren Preus
Morten Scheel
Kom og besøg os på vores kontor
Har du lyst til at lære os bedre at kende? Så er du mere end velkommen til et besøg på vores kontor i hjertet af København.
Ofte stillede
spørgsmål
Vi har besvaret de mest ofte stillede spørgsmål herunder.
Ja, det er muligt at justere både op og ned i antallet af brugere fra dag til dag.
Hvis I f.eks. tilføjer en ny bruger halvvejs inde i en måned, betaler I kun for de dage i måneden hvor brugeren har været oprettet.
Ja, der er ubegrænset gratis support, hvor vi hjælper jer med at lave den opsætning I ønsker.
Er der behov for hjælp til løbende tilpasninger, special udvikling eller lignende, kan der faktureres for denne tid. Vi vil naturligvis orientere om at forespørgslen er af denne kaliber inden vi påbegynder arbejdet.
Ønsker du support på e-mail kan du skrive til os på support@hubhus.dk.
På Hubhus Academy finder du svar på de fleste spørgsmål, så det er hurtigt og nemt at komme igang med brugen af Hubhus.
Vi tilbyder også at lave unikt undervisningsmateriale til jeres virksomhed. Kontakt os for at høre nærmere.
Kontakt os og lad os få startet en dialog.