🔊 Klik for lyd
×
Se video
Book demo
Skip to main content

Smart opfølgning på tilbud.

At følge op på tilbud øger chancen for at få ordren og sikrer en god kundeoplevelse.

Det viser, at du er engageret og tilgængelig, hjælper kunden videre i processen og sikrer, at deres spørgsmål eller tvivl bliver taget alvorligt.

  • Hubhus er en rigtig god platform
    Og bag den er en masse kompetente mennesker der ved hvad de laver og altid er klar på at hjælpe med at implementere det bedste setup for deres kunder. Derfor den største anbefaling herfra.

Opfølgning på tilbud

Vi har ført statistik over de seneste 2.417 tilbud.

Alle tilbud er blevet leveret med Hubhus tilbudssystem, hvor kunderne har haft mulig for at trykke
på knappen “Accepter tilbud”.

Før opfølgning

615

Tilbud accepteret ud af 2.417 tilbud

Efter opfølgning

1.275

Tilbud accepteret ud af 2.417 tilbud

  • 615 tilbud
    Blev accepteret før, første opfølgning.
  • 281 tilbud
    Blev accepteret efter første opfølgning.
  • 135 tilbud
    Blev accepteret efter anden opfølgning.
  • 155 tilbud
    Blev accepteret efter tredje opfølgning.
  • 14 tilbud
    Blev accepteret efter fjerde opfølgning.
  • 75 tilbud
    Blev accepteret efter femte opfølgning.

Sikr flere salg ved altid at følge op på dine tilbud – med personlige beskeder, kundetilpasset timing og intelligent automatisering fra Hubhus.

Alle tilbud følges op – automatisk

Undgå at tilbud går tabt. Hvis du ikke selv ringer, tager Hubhus automatisk over og sikrer, at kunden bliver fulgt op.

Kunden vælger selv, hvordan og hvornår

Med Hubhus kan kunden selv angive, hvornår og hvordan de vil kontaktes – det giver en bedre oplevelse og højere konvertering.

Personlige beskeder skriftligt

De fleste kunder foretrækker skriftlig kontakt. Hubhus sender opfølgninger i dit navn – personligt, professionelt og tilpasset det enkelte tilbud.

Beskedfelt direkte på tilbuddet

Gør det nemt for kunden at svare. Med et enkelt klik kan de skrive spørgsmål, kommentarer eller bede om et opkald.

Interaktive tilbud med video og knapper

Tilføj en branding-video og handlingsknapper, så kunden nemt kan acceptere, kontakte dig eller anmode om opfølgning.

Opfølgning der matcher dit salgsteam

Du kan selv planlægge opfølgningen – og hvis den ikke sker, træder Hubhus til. På den måde misser du aldrig en mulighed.