Hør hvad vores kunder siger.
Hos Hubhus er vi stolte af, at få lov at hjælpe vores kunder med at digitalisere og automatisere deres forretning. På den måde har de mere tid til at servicere deres kunder og fokusere på at udvikle deres forretning.
-
Hubhus er en rigtig god platformOg bag den er en masse kompetente mennesker der ved hvad de laver og altid er klar på at hjælpe med at implementere det bedste setup for deres kunder. Derfor den største anbefaling herfra.
A.P. Botved / Opadtrappen.dk
Hos A.P. Botved har de ansatte fået fjernet en masse af deres rutinemæssige opgaver – og kan nu endnu bedre fokusere på den gode kundehåndtering.
Hør Mads-Peter fortælle mere om hans oplevelser med Hubhus.
Storstrøm Forsikring har i samarbejde med Hubhus været med til at få knækket koden til taksator dokumentation, kosterlister, skadesanmeldelser og meget mere.
Det er alt sammen samlet i en simpel platform, hvor de samtidig kan administrere alle deres leads og udsendte tilbud samtidig med de har et konstant overblik over, hvordan det går i forretningen med deres tilpassede dashboards.
Hør hvordan Mark og resten af teamet hos Storstrøm Forsikring har sat gang i deres digitalisering.
Garant
Hos Garant bruger de Hubhus til administration af indgående leads til alle deres butikker. Hubhus er derudover med til at automatisere en masse manuelle processer, f.eks udlån af varer.
Ved kundebesøg sørger Hubhus for at advisere kunden i god tid, så man kan minimere sandsynligheden for at møde en lukket dør.
Hør hvorfor Allan har valgt at bruge Hubhus herunder.
Halbergs
Halbergs har i en længere årrække benyttet Hubhus. Hvad startede som en ren lead håndterings motor, er nu blevet til en central hub, hvor alle aspekter af virksomheden håndteres igennem Hubhus.
Eksempel :
- Ordrehåndtering
- Serviceaftaler
- Markedsføring
- Ansøgninger
- Gavekort … og meget mere…
Maria fra Halbergs administration fortæller i videoen herunder deres oplevelser og brug af Hubhus.