Sådan får du mest muligt ud af dine leads
Markedsføring
Din nye hjemmeside er klar, du har sat et marketingbureau til at få dig øverst på google – og komme frem hver gang folk ser på deres facebook.
Massere af nye leads
Du begynder nu at få en masse spændende leads ind i butikken på mails, telefonopkald og nogle møder måske endda fysisk op hvis du har en butik.
Mistet overblik
Hvordan holder du styr på dette, har du kapacitet til at få fulgt op på alle de tilbud der nu sprøjter ud ad døren? Mister du og dine kollegaer måske overblikket?
Få overblikket tilbage med en leads kampagne
Bruger du en lead håndterings kampagne, kan du og dine kollegaer nemt sætte status på kunder og tildele dem internt og I kan se præcis hvor langt i processen i er med kunderne.
Fuld automatisk tilbudsopfølgning
Udsendte tilbud kan du sætte automatisk opfølgninger på, så du sikre en ensartet kommunikation til dine kunder samtidig med du sørger for, at der bliver fulgt op flere gange på alt det udsendte materiale.
